2010. június 13., vasárnap

Hamburger

Közkívánatra leírom a hamburgerem receptjét, én mindig így csinálom, a mirelitet messze elkerülöm, a gyorséttermit viszont nem!:-)
Kell hozzá fél kiló darált hús, ami mondjuk marha és sertés keveréke, bár minden húsból finom, lehet venni éppen akciósat is.
Aztán 1 db tojás, 1 fej hagyma, 2 evőkanál mustár, 3 evőkanál ketchup, só és bors ízlés szerint. Ezt mind jól összekeverem, 1-2 órát pihentetem, lapos húspogácsákat formázok belőle, kb. akkorákat amekkora a készen vásárolt spéci zsemle.
Én a srácoknak, előre összevágtam hagymakarikát, uborkát, paradicsomot, jégsalátát összetépkedtem, kiraktam az asztaltra egy flakon ketchup, mustár és majonéz társaságában, aztán mindenki megcsinálta a sajátját. Szerintem bejött, sikerült jóllakatnom őket!:-)
Ha marad le lehet fagyasztani, a zsömlét, és a húst is.

3 megjegyzés:

Nutty írta...

Szia Suzi!

Fantasztikus vagy mind ötletek terén, mind megvalósításukban! :)

Dora írta...

Jól hangzik, ki fogjuk próbálni mi is :)

sacka írta...

ja, és nagyon jó a fotómontázs :))