2010. július 26., hétfő

Alkotunk


Igen, mi egyfolytában csinálunk valamit, talán nem is meglepő...:-) Szinte minden nap festünk, rajzolunk, gyurmázunk, vágunk ragasztunk vagy éppen gyöngyöt fűzünk, a gyerekek és én is imádjuk!
Van olyan , hogy már reggel fél hétkor-amikor valamelyik felébred-már nyúz, hogy festeni szeretne. Na azért én is szoktam nemet mondani!
Az elmúlt hétvégén hivatalosak voltunk barátaink kislányának szülinapjára.A meghívón az állt, hogy csak saját készítésű ajándékot lehet vinni. Nagyon tetszett az ötlet, annál is inkább,mert így éppen volt apropója az alkotásnak.Öröm volt látni azt a sok szép dolgot amit a gyerekek csináltak, és így sokkal érdekesebb volt az ajándékozás, és Jázmin is látszólag nagyon örült!

A gyerekek dobozokat festettek, Andris egy kicsit, én csak a szalvétát ragasztottam, a többi részt mind Ő festette le, nagyon-nagyon lelkesen. A belsejébe egy autót van, ha esetleg nem felismerhető.:-)

Katáé persze hercegnős, mi más lenne, és benne lapul egy saját készítésű nyaklánc is!

Én egy ceruzatartót varrtam, olyan igazi csajosat, nagy hasznát veszik majd, mert sokat utazgatnak.

1 megjegyzés:

dzsin írta...

Ez aztán a kreatív család, ilyenkor irigykedek, hogy otthon lehetsz a gyerekekkel, rengeteget számít!