2010. április 13., kedd

Kincsek amik gombok




Mici jóvoltából ma szert tettem egy nagy adag gombra. Igazi boldogság amikor megérkezik egy ilyen csomag.
Volt benne nagyon csajos, hercegnőspóniscsillogós, meg fiús is, ami autós, és rengeteg apró gombocska, ami jó mindenféle állatka szemének,és a babáim ruhadíszének vagy babanyakláncnak, vagy a hímzéseimre is ezeket varrom. Végre feltöltődött a készletem, mert komolyan aggódtam, hol is fogok ilyeneket szerezni.
A többinek még nem tudom mi lesz a sorsa, most még csak nézegetem, mint afféle kincseket.:-)

5 megjegyzés:

Dora írta...

Ezek csudagyönyörűek! Irigy vagyok!

Timici írta...

szuperek!!! az a tűzoltóautó nagy sláger lenne Balázsomnál;o) kár hogy én nem mertem Micinél jelentkezni:(

Suzi írta...

Szerintem bárki rendelhet, erről az oldalról:
http://www.dressitupbuttonsandtrim.com/index.asp?c=142459
Esetleg összeállhatnánk többen!

Dóra írta...

Húúú, baromi jók! Én is benne lennék egy rendelésben. Legalább gombjaim lesznek, ha már időm nem lesz jó ideig hímezni:-DD

Jaj, levelem megkpatad a kisruhákkal kapcsolatban?

H. Mária írta...

Ezek nagyok jók! Én még nem kaptam meg azt, amit rendeltem. Talán rá kellene kérdeznem Micinél??? Én baba fejet és talpat rendeltem. :) 13 éves a Balázs fiad? Ez igen kritikus év a fiúk életében. A Dávid fiam éppen ma lett 14 éves, 26-án Balázsom 6 éves lesz. :) És éppen a Dávid az, aki más mint a többi, lusti, kéreti magát, néha felesel, stb.stb. :) De én keményebb vagyok mint ő(k). :)
Szép napot kívánok.
Ja és majd mutasd meg, hogy miket készítesz majd ezekből a gombocskákból.:)