2012. március 7., szerda

Kata 7 éves










Kata ma 7 éves.... Nagyon nagy lány:-) Még tegnap este felköszöntöttük. Sütöttünk egy kicsi tortát, meg készítettünk kicsi tortácskákat is a mai napra az iskolába. Úgy döntöttem, hogy nem egy nagy tortát visz be az iskolába, hanem sok kicsit, így mindenkinek egyformán jut, nem kell bajlódni a felvágással, maradékkal.
Nagy sikere volt, a gyerekeknek nagyon tetszett és ízlett.
Szombaton lesz a buli kb. 10 gyereket várunk, nagyon készülünk,remélem jól fog sikerülni. Most sokféle játékon gondolkozom, de, ha van valami ötletetek szívesen venném, mert ilyen irányú tapasztalatom még nincs, vagy legalábbis csak kerti bulikat illetően.:-)

8 megjegyzés:

batorba írta...

Gratulálok a "kicsi" lánynak a szülinapja alkalmából! Kívánok minden jót!

És nagyon örülök, hogy felraktad a fényképet a sütijeiről...az én kicsi lányomnak is hamarosan szülinapja lesz az oviban...és nagyon jó ötletnek tartom a muffin sütést kicsi tortának!!!! Köszönöm az ötletet!!!

Legyen szép napotok!

dzsin írta...

Suzi, gratula Katának, tényleg igazi nagylány már!
Nagyon jó ötlet a tortácska.
Ha ötlet kell a bulira, találsz a blogomban a tavalyiak között, régen írtam a címe, tudod, anno én is csináltam Ellánál feladatokat, nagy sikere volt.
Puszi!

Schnappy írta...

Jaj, nagyon cuki kislány! Boldog Szülinapot neki!:)
A sütik nagyon guszták!:)

Alma írta...

Gratulálok _Boldog szülinapot! Nagyon édes kis-nagylány!

Horváth Emerencia írta...

Boldog szülinapot! Nagyon aranyos!

Suzi írta...

Köszönjük szépen a jó kívánságokat!:-)
Dzsin, köszi a tippet, megfogom nézni!
zsuzsi

Ditti írta...

Én is nagyon boldog szülinapot kívánok!
Tamásnak oviba én is kis sütiket szoktam sütni, sokkal praktikusabb, mint az egész. Volt már nálunk is muffin, sünik, vicces fejek. Leírnád a muffinok receptjét, főleg a csokitető érdekelne, hogy csinálod, hogy ne legyen túl kemény? Köszi!

Suzi írta...

Szia Ditti!

Nemrég írtam egy nagyon csokis tortáról, annak a csokikrém receptjét használtam, nagyon jól működik!