2010. május 14., péntek

Táska kiscsajsziknak




Rengeteg szülinap lesz a nyár elején. Elkezdtem dolgozni az ajándékokon. Most ezt a táskát készítettem, de még nem tudom kié lesz. Terveim szerint varrok majd egy nagyon hasonlót, és a kettőből majd Kata választ, a másik ajándék lesz. Igaz Katának nem lesz szülinapja, de azért Ő is kap egy ilyen vagány táskát. Addig is jól eldugtam, aki meg nem láthatja az most csukja be a szemét!:-)
Még varrtam volna több mindent is, de a héten kerítésre téglát intéztem, meg Balu új suliját...., meg mindig van valami, pedig úgy varrnék többet, többet....

5 megjegyzés:

Attilalívia írta...

Csodaszép lett a kis táska, gratulálok hozzá!
Üdv Lívi

Dora írta...

Csudaszép táska! Csak még ilyeneket!

sacka írta...

tökéletes kis fodrok és virágok!
olyan ez a táska, amire az ember ránéz és azonnal elkezd örülni, még akkor is, ha éppen nincs is minek :)

Dóra írta...

Nagyon csajos. Még így felnőtt fejjel is elfogadnám:_DD

Anna írta...

Nagyon jó!