2010. március 7., vasárnap

Kata tortája



Ma ünnepeltük Kata szülinapját. Most a tortáját mutatom, amit tegnap csináltam, főleg éjszaka, amikor már aludt, mert meglepi volt természetesen. Tudom, tudom...én sem nagyon szeretem a Kittyt, de Kata nagyon, és most Ő volt az ünnepelt.
Belseje csokis piskóta, tele belga csokidarabokkal, ami még a bon-bon gyártásból maradt. Közte két rétegben finom vaníliás krém, és persze a borítás marcipán.
A képen nem látszik, de elég nagyra sikeredett, mégis majdnem elfogyott, mert nagyon finom lett!:-)

4 megjegyzés:

Andrea írta...

Nagyon szép lett!
Boldog szülinapot az ünnepeltnek :)!

Dora írta...

Hogy ez milyen szép lett! Profi vagy!

Melinda írta...

Nagyon szép lett mindkét torta!
Isten éltesse a kis szülinapost!!

dzsin írta...

Fantasztikus lett mindkét torta, ha lesz egy perced nekem is elküldöd a recepteket és az elkészítés módját, talán a legközelebbinél én is felbátorodom. :o)