2009. július 22., szerda

Neszeszerek




Ezeket is a múlt héten csináltam, Dórától kaptam kedvet hozzá.
Azóta kicsit besűrűsödtek a napjaim, oviszünet van Katának. Igaz Balunak elkezdődött az edzőtábor, így Ő reggeltől estig ott van, mégis elég nehéz.
Nem is boldogulok egyedül, mert, ha szoptatok akkor számomra megáll a világ, és ez még sokáig tart nekünk. Ilyenkor ráadásul a tesók féltékenyek is, Andris mindent dobál, Kata meg Andrist piszkálja. Volt úgy, hogy Andris egy egész vödör homokot hozott be a homokozóból, majd belemasszírozta a szőnyegbe, mindezt végignéztem, mert Anna éppen szopizott.:-)
Amúgy nincs más bajom,mint hogy elég fáradt vagyok, az a napi 4 -5 órás alvás elég kevés nekem.
Inkább nem is panaszkodom, mert amúgy nagyon élvezem , még ha fárasztó is.

7 megjegyzés:

Timici írta...

a neszik csodásak, ismét nagyon szépet alkottál velük, gratula!!!
a vödör homoknál kissé felszisszentem, nálunk Bence akkor kezdett szobatiszta lenni mikor Balázs született és ha szoptattam, akkor tuti hogy közölte, hogy kakilnia kell, Balázs ciciről le, Bence bilire, pár perc múlva semmi, mégsem kell, Balázs cicire vissza, Bence kezdi elölről, isteni volt:D a testvérféltékenység komolya dolog és szerintem nem lehet eléggé felkészülni rá, kitartást Neked!!!
délután nem alszik Kata és Andris is, hogy kicsit szusszanj?
ettől függetlenül nagyon irigykedem(tudod miért) Anna babára, én is úúúúgy babáznék már...de talán hamarosan, remélem
és le a kalappal, hogy ennyi mindent csinálsz, nekem 2 gyerekkel fele ennyi sem megy/ment, ügyes csajszi vagy!

Névtelen írta...

Nagyon szépek a nesszeszerek, meg a múltkori babák is. Le a kalappal, hogy mennyi energiád van :)

Edige írta...

Nagyon szépek lettek a neszik!

Melinda írta...

Szépek lettek a neszik!
A gyerkőcökhöz pedig kitartást!:)Teljesen átérzem a helyzetedet,nagyon nehéz lehet...de te olyan ügyi vagy!Megoldod!

Judit írta...

nagyon csinoasak a babak es a neszeszerek.
a kovetkezo otleteket olvastam szoptatas + testver ugyben/ 1. volt egy dobozkaja a tesonak, amiben voltak jatekok, es ezzel a dobozkaval csak szoptatas alatt jatszhatott. 2.TV (video/DVD filmecske) nezes a szoptatas alatt
3.mese olvasas - a gyerekek is meselhetnek a kepekrol 4.vmit enni (egy darabka keksz) ha esetleg eszembe jut meg vmi, riok! kitartas!!!! :)

Ági írta...

Zsuzsi, ezek gyönyörűek!!!! Eszméletlen jók!!!
Nekem Kriszti rákakilt a szőnyegre amíg szoptattam :-DDDD Kitartás!!!!

Suzi írta...

Köszönöm a bíztatást lányok!
Az csak a probléma, hogy Anna hasfájós baba, így rengeteget van ölben, és nem tudok annyit foglalkozni Katával és Andrissal amennyit szeretnék, még a felét sem:-(
Már beraktam kendőbe, de ebben a melegben az sem jó...
A szopi közben meg mindent megpróbálok, sajnos vagy szerencsére Andrist nem köti le a tévézés, csak Katát.így közben kockázunk, olvasunk lufizunk pl.
Tegnap mindent bevetettem, mert extra rossz napunk volt.